drfone app drfone app ios

3 maniere om geskrapte boodskappe op iPhone 8 te herstel

Selena Lee

28 Apr 2022 • Geliasseer by: Wenke vir verskillende iOS-weergawes en -modelle • Bewese oplossings

"Hallo ouens, ek is in 'n baie moeilike situasie, en ek weet nie hoe om daaruit te kom nie. Ek het onlangs my boodskappe uitgevee sonder om te weet. Terwyl ons praat, het ek nie van die boodskappe wat my baas gestuur het nie. aan my oor die reëling van ons nuwe kantoor. Verder het ek 'n paar baie spesiale boodskappe wat ek van my vriendin ontvang het, en ek het dit gestoor vir geheue doeleindes. Ek is so gestres en verward. Kan iemand my asseblief help? weet iemand hoe om geskrap boodskappe van iPhone 8 te herstel? Of is daar 'n manier hoe om geskrap boodskappe op iPhone 8 te herstel?"

Ek het die kans gehad om 'n groot aantal mense teë te kom wat deur dieselfde probleem gaan. Jy moet egter nie weer bekommerd wees nie, want jy het op die regte plek gekom waar jy die beste inligting sal kry oor hoe om geskrap boodskappe op iPhone 8 te herstel. Ek gaan jou wys hoe om geskrap boodskappe op iPhone 8 te herstel deur te gebruik Dr.Fone - Data Recovery (iOS) . Anders as ander programme, doen Dr.Fone nie jou iPhone skade nie, en stoor ook nie jou inligting sonder jou toestemming op enige manier hoegenaamd nie.

Dr.Fone da Wondershare

Dr.Fone - Data Recovery (iOS)

Die wêreld se 1ste iPhone- en iPad-dataherwinningsagteware:

  • Hoogste herstelkoers in die bedryf.
  • Gratis om jou herstelde data vanaf jou iPhone 8 te sien.
  • Onttrek en voorbeskou alle inhoud in iCloud/iTunes-rugsteunlêers gratis.
  • Skandeer iOS-toestelle om oproepe, foto's, video's, kontakte, boodskappe, notas, ens.
  • Herstel of voer selektief uit wat jy wil hê vanaf iCloud/iTunes-rugsteun na ons toestel of rekenaar.
  • Versoenbaar met nuutste iPhone-modelle, iPhone X/8 ingesluit.
  • Wen miljoene lojale kliënte vir meer as 15 jaar.
Beskikbaar op: Windows Mac
3981454 mense het dit afgelaai

Deel 1: Hoe om geskrapte boodskappe op iPhone 8 te herstel

As jy per ongeluk jou boodskappe uitvee, of as jy vergeet het om betyds 'n rugsteun uit te voer, en nou mis jy sommige van jou boodskappe, is die volgende vereenvoudigde metode oor hoe boodskappe van iPhone 8 herstel deur Dr.Fone iPhone Data Recovery program te gebruik .

Stap 1: Berei voor vir iPhone 8 Boodskapherstel

Om geskrapte boodskappe op iPhone 8 te herstel, is die eerste ding wat u moet doen om die program op u rekenaar af te laai en te installeer. Sodra jy dit gedoen het, begin die program op jou rekenaar, en jy sal in 'n posisie wees om die koppelvlak hieronder te sien.

How to Recover Deleted Messages On iPhone 8

Stap 2: Koppel jou iPhone 8 aan jou rekenaar

Koppel jou iPhone 8 aan jou rekenaar met die USB-kabel wat saam met die iPhone gekom het. Gee die program en die rekenaar 'n paar minute voordat jou iDevice opgespoor kan word. Sodra Dr.Fone jou iPhone en sy berging geïdentifiseer het, klik op die "Herstel" opsie en 'n lys van al jou data sal gelys word soos hieronder getoon.

Recover Deleted Messages On iPhone 8

Stap 3: Skandeer toestel wat verwyderde boodskappe vanaf iPhone 8

Aangesien ons belangstel om ons boodskappe te herstel, gaan ons die blokkie langs die "Boodskappe en aanhegsels" opsie merk en klik op die "Begin skandering" opsie. Die program sal outomaties begin om jou iPhone 8 te skandeer vir al die geskrap of ontbrekende boodskappe. Soos jou iPhone geskandeer is, sal jy die skanderingsvordering sowel as die lys van die ontvangde boodskappe kan sien soos hieronder getoon.

start to Recover Deleted Messages On iPhone 8

WENK: Neem asseblief kennis dat die skermkiekie hierbo gelys 'n beeldherstelskermkiekie is. Jy moet in 'n posisie wees om 'n soortgelyke beeld te sien, maar met jou boodskappe.

Stap 4: Voorbeskou en herstel geskrapte boodskappe op jou iPhone 8

Sodra jy tevrede is dat jy die regte inligting by jou het, klik op die "Herstel na toestel" opsie onderaan jou skerm. As jy jou boodskappe na jou rekenaar wil herstel, klik op die "Herstel na rekenaar" opsie. Die herstelproses sal 'n paar minute neem, afhangende van die grootte van die lêers wat gekies is. Sodra die herstelproses verby is, bevestig of jou boodskappe na die gekose toestel herwin is. Dit is hoe eenvoudig dit is om geskrap boodskappe van iPhone 8 af te haal.

How to Recover Messages On iPhone 8

Deel 2: Hoe om geskrapte boodskappe van iPhone 8 te herstel via iTunes-rugsteun

As jy 'n iTunes-rugsteun gehad het en jy kan om verskeie redes nie toegang daartoe kry nie, kan jy Dr.Fone in diens neem om boodskappe van iPhone 8 te herstel. Met hierdie metode moet jy egter iTunes in diens neem. Dit is hoe dit gedoen word.

Stap 1: Kies Herstel van iTunes-opsie

Aangesien ons ons program geïnstalleer en gereed het vir gebruik, sal ons eerste stap wees om die opsie "Herstel van iTunes Backup" Lêer op ons koppelvlak te kies. U moet eers op die opsie "Herstel" klik en die opsie "iTunes" kies. Die oomblik wat jy die iTunes-opsie oopgemaak het, sal jy die naam en model van jou toestel sien. Kies dit deur daarop te klik en klik uiteindelik op die Begin skandering opsie soos hieronder getoon.

How to Recover iphone 8 Messages

Stap 2: Herstel boodskappe vanaf iPhone 8 via iTunes-rugsteun

Die program sal jou iTunes-rekening skandeer en al die data wat teenwoordig is vir herstel lys. Aangesien ons in die boodskappe belangstel, sal ons die "boodskappe"-ikoon aan ons linkerkant kies soos hieronder getoon.

Recover Messages On iPhone 8

Stap 3: Herstel boodskappe na jou iPhone 8

Ons volgende stap sal wees om ons boodskappe na hul vorige posisie te herstel. Om dit te doen, gaan ons op die opsie "Herstel na toestel" klik. As jy jou boodskappe na jou rekenaar wil herstel, klik op die "Herstel na rekenaar" opsie. Gee net Dr.Fone 'n paar minute om jou data te herstel. Al die inligting in jou iTunes-rugsteun sal op jou rekenaar of iPhone 8 gestoor word, afhangende van die lêerberging wat gekies is. Daar het jy dit. Dit is hoe eenvoudig dit is om boodskappe op iPhone 8 te haal.

Deel 3: Hoe om geskrapte boodskappe van iPhone 8 te herstel via iCloud-rugsteun

Stap 1: Kies iCloud Backup

Om jou boodskappe van iCloud te herstel, sal jy op die "Herstel" opsie op jou koppelvlak klik en "iCloud rugsteun" kies. By verstek sal daar van jou verwag word om jou iCloud-aanmeldbesonderhede in te voer soos hieronder getoon.

How to Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Stap 2: Kies Rugsteungids

Sodra jy aangemeld is, kies die iCloud-rugsteunlêer waaruit jy die data wil herstel en klik op die "Download"-ikoon aan jou regterkant. 'n Lys van die lêers wat in die gids teenwoordig is, sal verskyn.

Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Stap 3: Kies lêers om te herstel

Kies die lêers wat jy wil aflaai en klik op die "Volgende" opsie. Die gekose lêers sal binne 'n paar minute afgelaai word, afhangende van die grootte van die data.

Retrieve Messages On iPhone 8

Stap 4: Herstel boodskappe op iPhone 8 via iCloud-rugsteun

Met die aflaai voltooi, voorskou al die inligting wat afgelaai is en klik op die "Herstel na toestel" opsie of "Herstel na rekenaar".

How to Retrieve Messages On iPhone 8

Jou boodskaplêers sal herstel of herstel word, afhangende van jou voorkeurligging. Jy kan dit bevestig deur die gidsbestemming op jou iPhone of jou rekenaar oop te maak.

Met die inligting wat in hierdie artikel gedek word, is dit my hoop dat jy in 'n posisie sal wees om geskrapte boodskappe van iPhone 8, jou iCloud-rugsteunrekening, sowel as jou iTunes-rugsteunlêergids te herwin. Met Dr.Fone, is jy gewaarborg om naatloos boodskappe te herstel van iPhone 8 sonder om bekommerd te wees oor die beskadiging van jou selfoon of die verlies van ekstra inligting soos dit is met ander data herstel programme. Ongeag of jy jou boodskappe opsetlik uitgevee het of nie, die drie metodes oor hoe om geskrap boodskappe van iPhone 8 af te haal, sal jou beslis van groot hulp wees.

Selena Lee

hoofredakteur

Home> Hoe om te doen > Wenke vir verskillende iOS-weergawes en -modelle > 3 maniere om geskrapte boodskappe op iPhone 8 te herstel