drfone app drfone app ios

3 måder at gendanne slettede beskeder på iPhone 8

Selena Lee

28. april 2022 • Arkiveret til: Tips til forskellige iOS-versioner og -modeller • Gennemprøvede løsninger

"Hej gutter, jeg er i en meget vanskelig situation, og jeg ved ikke, hvordan jeg skal komme ud af den. Jeg har for nylig slettet mine beskeder uden at vide det. Mens vi taler, har jeg ikke nogle af de beskeder, som min chef sendte til mig angående indretningen af ​​vores nye kontor. Desuden havde jeg nogle meget specielle beskeder, som jeg havde modtaget fra min kæreste, og jeg havde gemt dem til hukommelsesformål. Jeg er så stresset og forvirret. Kan nogen hjælpe mig? nogen der ved, hvordan man gendanner slettede beskeder fra iPhone 8? Eller er der en måde, hvordan man kan gendanner slettede beskeder på iPhone 8?"

Jeg har haft chancen for at støde på en god del mennesker, der har gennemgået det samme problem. Du skal dog ikke være bekymret igen, fordi du er kommet til det rigtige sted, hvor du vil få den bedste information om, hvordan du gendanner slettede beskeder på iPhone 8. Jeg skal vise dig, hvordan du gendanner slettede beskeder på iPhone 8 ved at bruge Dr.Fone - Data Recovery (iOS) . I modsætning til andre programmer skader Dr.Fone ikke din iPhone, og den gemmer heller ikke dine oplysninger uden dit samtykke på nogen som helst måde.

Dr.Fone da Wondershare

Dr.Fone - Data Recovery (iOS)

Verdens første iPhone og iPad datagendannelsessoftware:

  • Højeste indvindingsgrad i branchen.
  • Gratis at se dine gendannede data fra din iPhone 8.
  • Udpak og se et eksempel på alt indhold i iCloud/iTunes-sikkerhedskopifiler gratis.
  • Scan iOS-enheder for at gendanne opkald, billeder, video, kontakter, beskeder, noter osv.
  • Gendan eller eksportér selektivt, hvad du ønsker fra iCloud/iTunes-sikkerhedskopi til vores enhed eller computer.
  • Kompatibel med de nyeste iPhone-modeller, iPhone X/8 inkluderet.
  • Vinder millioner af loyale kunder i mere end 15 år.
Tilgængelig på: Windows Mac
3981454 personer har downloadet det

Del 1: Sådan gendannes slettede beskeder på iPhone 8

Hvis du tilfældigvis kommer til at slette dine beskeder ved et uheld, eller hvis du har glemt at udføre en sikkerhedskopi til tiden, og nu mangler nogle af dine beskeder, er følgende forenklede metode til, hvordan du gendanner beskeder fra iPhone 8 ved hjælp af Dr.Fone iPhone Data Recovery-programmet .

Trin 1: Forbered dig på iPhone 8 Message Recovery

For at gendanne slettede beskeder på iPhone 8 er den første ting, du skal gøre, at downloade og installere programmet på din pc. Når du har gjort dette, skal du starte programmet på din pc, og du vil være i stand til at se grænsefladen nedenfor.

How to Recover Deleted Messages On iPhone 8

Trin 2: Tilslut din iPhone 8 til din pc

Tilslut din iPhone 8 til din pc ved hjælp af det USB-kabel, der fulgte med iPhone. Giv programmet og pc'en nogle få minutter, før din iDevice kan opdages. Når Dr.Fone har identificeret din iPhone og dens lagring, skal du klikke på "Gendan" muligheden og en liste over alle dine data vil blive vist nedenfor.

Recover Deleted Messages On iPhone 8

Trin 3: Scan enhedsslettede meddelelser fra iPhone 8

Da vi er interesserede i at gendanne vores beskeder, vil vi markere feltet ud for "Beskeder og vedhæftede filer" og klikke på "Start scanning". Programmet vil automatisk begynde at scanne din iPhone 8 for alle de slettede eller manglende beskeder. Efterhånden som din iPhone er blevet scannet, vil du være i stand til at se scanningens fremskridt samt listen over de modtagne beskeder som vist nedenfor.

start to Recover Deleted Messages On iPhone 8

TIP: Bemærk venligst, at skærmbilledet ovenfor er et billedgendannelsesskærmbillede. Du bør være i stand til at se et lignende billede, men med dine beskeder.

Trin 4: Se forhåndsvisning og gendan slettede meddelelser på din iPhone 8

Når du er tilfreds med, at du har de rigtige oplysninger med dig, skal du klikke på "Gendan til enhed" nederst på skærmen. Hvis du vil gendanne dine beskeder til din pc, skal du klikke på "Gendan til computer". Gendannelsesprocessen vil tage nogle få minutter afhængigt af størrelsen på de valgte filer. Når gendannelsesprocessen er overstået, skal du bekræfte, om dine beskeder er blevet gendannet til den valgte enhed. Så enkelt er det at hente slettede beskeder fra iPhone 8.

How to Recover Messages On iPhone 8

Del 2: Sådan gendannes slettede meddelelser fra iPhone 8 via iTunes-sikkerhedskopi

Hvis du havde en iTunes-sikkerhedskopi, og du ikke kan få adgang til den af ​​forskellige årsager, kan du bruge Dr.Fone til at gendanne beskeder fra iPhone 8. Men med denne metode skal du bruge iTunes. Sådan gøres det.

Trin 1: Vælg Gendan fra iTunes Option

Da vi har vores program installeret og klar til brug, vil vores første skridt være at vælge indstillingen "Gendan fra iTunes Backup" Fil på vores grænseflade. Du skal først klikke på "Gendan" og vælge "iTunes". I det øjeblik du har åbnet iTunes-indstillingen, vil du se navnet og modellen på din enhed. Vælg det ved at klikke på det, og klik til sidst på indstillingen Start scanning som vist nedenfor.

How to Recover iphone 8 Messages

Trin 2: Gendan beskeder fra iPhone 8 via iTunes Backup

Programmet scanner din iTunes-konto og viser alle de data, der er til stede til gendannelse. Da vi er interesserede i beskederne, vil vi vælge "beskeder"-ikonet på vores venstre side som vist nedenfor.

Recover Messages On iPhone 8

Trin 3: Gendan beskeder til din iPhone 8

Vores næste skridt vil være at gendanne vores beskeder til deres tidligere position. For at gøre dette skal vi klikke på "Gendan til enhed". Hvis du vil gendanne dine beskeder til din pc, skal du klikke på "Gendan til computer". Bare giv Dr.Fone nogle få minutter til at gendanne dine data. Alle oplysningerne i din iTunes-sikkerhedskopi vil blive gemt på din pc eller iPhone 8 afhængigt af den valgte fillagring. Der har du det. Så enkelt er det at hente beskeder på iPhone 8.

Del 3: Sådan gendannes slettede meddelelser fra iPhone 8 via iCloud Backup

Trin 1: Vælg iCloud Backup

For at gendanne dine beskeder fra iCloud, skal du klikke på "Gendan" mulighed på din grænseflade og vælge "iCloud backup". Som standard bliver du bedt om at indtaste dine iCloud-loginoplysninger som vist nedenfor.

How to Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Trin 2: Vælg Backup-mappe

Når du er logget ind, skal du vælge iCloud-sikkerhedskopi-mappen, som du gerne vil gendanne dataene fra og klikke på "Download"-ikonet på din højre side. En liste over filerne i mappen vises.

Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Trin 3: Vælg filer til gendannelse

Vælg de filer, du ønsker at downloade, og klik på "Næste". De valgte filer vil blive downloadet inden for et par minutter afhængigt af størrelsen på dataene.

Retrieve Messages On iPhone 8

Trin 4: Gendan beskeder på iPhone 8 via iCloud-sikkerhedskopi

Når overførslen er fuldført, skal du se alle de downloadede oplysninger og klikke på "Gendan til enhed" eller "Gendan til computer".

How to Retrieve Messages On iPhone 8

Dine beskedfiler vil blive gendannet eller gendannet afhængigt af din foretrukne placering. Du kan bekræfte dette ved at åbne mappedestinationen på din iPhone eller din computer.

Med de oplysninger, der er dækket i denne artikel, er det mit håb, at du vil være i stand til at hente slettede beskeder fra iPhone 8, din iCloud-sikkerhedskopikonto såvel som din iTunes-sikkerhedskopi-mappe. Med Dr.Fone er du garanteret problemfrit at gendanne beskeder fra iPhone 8 uden at bekymre dig om at beskadige din telefon eller miste ekstra information, som det er med andre datagendannelsesprogrammer. Uanset om du har slettet dine beskeder med vilje eller ej, vil de tre metoder til at hente slettede beskeder fra iPhone 8 helt sikkert være til stor hjælp for dig.

Selena Lee

chefredaktør

Home> Sådan gør du > Tips til forskellige iOS-versioner og -modeller > 3 måder at gendanne slettede meddelelser på iPhone 8