Kokeile sitä ilmaiseksi

3 tapoja Palauta poistetut viestit iPhoneen 8

"Hei kaverit, olen erittäin hankala tilanne, ja en tiedä miten päästä pois siitä. Olen hiljattain poistanut viestejä tietämättä. Tälläkin minulla ei ole joitakin viestejä, jotka pomoni lähetti minulle koskevat järjestely uuden toimiston. Lisäksi minulla oli hyvin erityinen viestejä, jotka olin saanut tyttöystäväni, ja olin tallentanut ne muistiin tarkoituksiin. Olen niin stressaantunut ja sekava. Voiko kukaan auta minua ulos? Onko kukaan osaa palauttaa poistetut viestit iPhoneen 8? Vai onko olemassa tapa, miten palauttaa poistetut viestit iPhoneen 8?"

Minulla on ollut mahdollisuus törmännyt hyvä määrä ihmisiä läpi sama ongelma. Kuitenkin, sinun ei pitäisi olla huolissaan uudelleen, koska olet tullut oikeaan paikkaan, jossa saat parhaan tietoa siitä, miten palauttaa poistetut viestit iPhoneen 8. aion näyttää, miten palauttaa poistetut viestit iPhoneen 8 avulla dr.fone - iPhone Data Recovery . Toisin kuin muut ohjelmat, dr.fone ei vahingoita iPhonen, eikä se tallenna tietoja ilman lupaa millään tavalla.

dr.fone toolkit - iPhone tietojen palauttamista

Maailman 1. iPhone- ja iPad tietojen hyödyntämistä ohjelmisto:

• Korkein hyötykäyttöaste teollisuudessa.
  • Vapaa tarkastella talteen tiedot iPhonesta 8.
  • Pura ja esikatsella sisältöä iCloud / iTunes varmuuskopio tiedostoja ilmaiseksi.
  • Skannaus iOS laitteita palauttaa puhelut, valokuvia, videoita, yhteystiedot, viestit, muistiinpanot, jne
  • Valikoivasti palauttaa tai viedä mitä haluat iCloudista / iTunes varmuuskopio meidän laitteeseen tai tietokoneeseen.
  • Yhteensopiva uusimman iPhone-mallien kanssa, iPhone 8 mukana.
  • Winning miljoonia uskollisia asiakkaita yli 15 vuotta.

Osa 1: Miten Palauta poistettuja viestejä iPhonessa 8

Jos satut poistaa viestejä vahingossa tai jos olet unohtanut ottaa varmuuskopio ajallaan, ja nyt olet puuttuu joitakin viestejä, seuraava on yksinkertaistettu menetelmä, miten palauttaa viestejä iPhonessa 8 avulla dr.fone iPhone Data Recovery-ohjelma .

Vaihe 1: Valmistele iPhone 8 Message Recovery

Jotta palauttaa poistetut viestit iPhoneen 8, ensimmäinen asia, että sinun pitäisi tehdä on ladata ja asentaa ohjelman tietokoneeseen. Kun olet tehnyt tämän, käynnistä ohjelma tietokoneesta, ja voit pystyä nähdä käyttöliittymän alla.

How to Recover Deleted Messages On iPhone 8

Vaihe 2: Yhdistä iPhone 8 tietokoneeseen

Yhdistä iPhone 8 tietokoneeseen USB-kaapelilla, joka tuli iPhone. Anna ohjelman ja PC muutamaa minuuttia ennen iDevice voidaan havaita. Kun dr.fone on tunnistanut iPhone, ja sen varastointiin, klikkaa "Data Recovery" ja luettelon kaikki tiedot on luetteloitu alla.

Recover Deleted Messages On iPhone 8

Vaihe 3: Tarkista laitteen poistetut viestit iPhone 8

Koska olemme kiinnostuneita takaisin meidän viestit, aiomme valintaruutu vieressä "viestit ja liitetiedostot" ja klikkaa ”Start Scan” vaihtoehto. Ohjelma alkaa automaattisesti skannata iPhone 8 kaikki poistetut tai puuttuvat viestit. Kuten iPhone on skannattu, voit nähdä skannauksen etenemisestä sekä luettelon vastaanotettavien viestien kuten alla.

start to Recover Deleted Messages On iPhone 8

VINKKI: Huomaa, että kuvakaappaus edellä luetellut on kuva toipuminen kuvakaappaus. Sinun pitäisi pystyä näkemään samanlaista kuvaa, mutta teidän viestejä.

Vaihe 4: Esikatsele ja palauttaa poistetut viestit iPhonella 8

Kun olet tyytyväinen, että sinulla on oikeat tiedot mukanasi, klikkaa "Palauta Device" vaihtoehto alareunassa näytön. Jos haluat palauttaa viestit tietokoneeseen, klikkaa "Palauta Computer" vaihtoehto. Toipuminen kestää muutamaa minuuttia koosta riippuen tiedostojen valittu. Kun toipuminen on ohi, vahvistaa, onko viestisi on palautunut valitun laitteen. Niin yksinkertaista se on hakea poistetut viestit iPhoneen 8.

How to Recover Messages On iPhone 8

Kokeile ilmaiseksi Kokeile ilmaiseksi

Osa 2: Kuinka palauttaa poistetut viestit iPhone 8 iTunesin kautta varmuuskopio

Jos oli iTunes varmuuskopiointi ja voit käyttää sitä eri syistä, voit palkata dr.fone palauttaa viestit iPhone 8. Kuitenkin tällä menetelmällä, sinun täytyy palkata iTunesiin. Näin se tehdään.

Vaihe 1: Valitse toipua iTunes Vaihtoehto

Koska olemme ohjelmamme asennettuna ja käyttövalmiina, ensimmäinen askel on valita "Palauta iTunesista Backup" -vaihtoehto meidän käyttöliittymän. Sinun on ensin klikata "Recovery" ja valitse "iTunes" vaihtoehto. Hetki olet avannut iTunes vaihtoehto, näet nimen ja malli laitteen. Valitse se napsauttamalla sitä ja lopuksi klikkaa Start Scan kuten alla.

How to Recover iphone 8 Messages

Vaihe 2: Viestien palauttaminen iPhone 8 iTunesin kautta varmuuskopiointi

Ohjelma skannaa iTunes-tunnuksen ja luetella kaikki tiedot läsnä hyödynnettäväksi. Koska olemme kiinnostuneita viestejä, me valitsemme "viestit" kuvaketta meidän vasemmalla puolella kuten alla.

Recover Messages On iPhone 8

Vaihe 3: Palauta viestit iPhoneen 8

Seuraava askel on palauttaa viestimme aiempaan asentoon. Voit tehdä tämän, aiomme klikkaa "Palauta Device" vaihtoehto. Jos haluat palauttaa viestit tietokoneeseen, klikkaa "Palauta Computer" vaihtoehto. Vain antaa dr.fone joitakin muutaman minuutin palauttaa tiedot. Kaikki tiedot iTunes varmuuskopio tallennetaan tietokoneelle tai iPhonen 8 riippuen tiedostojen tallennukseen valittua. Siellä on se. Niin yksinkertaista se on hakemaan viestejä iPhonessa 8.

Osa 3: Miten Palauta poistetut viestit iPhonesta 8 kautta iCloud Backup

Vaihe 1: Valitse iCloud Backup

Palauttaa viestit iCloudista, voit klikkaa "Recovery" vaihtoehto käyttöliittymän ja valitse "iCloud backup". Oletuksena on velvollinen antamaan iCloud kirjautumistietosi kuten alla.

How to Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Vaihe 2: Valitse varmuuskopiokansioon

Kun olet kirjautunut sisään, valitse iCloud varmuuskopiokansion että haluat palauttaa tiedot ja klikkaa "Lataa" kuvaketta oikealla puolella. Luettelo tiedostoista läsnä kansio ilmestyy.

Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Vaihe 3: Valitse tiedostot Palauta

Pick tiedostot, jotka haluat ladata ja klikkaa "Next" vaihtoehto. Valitut tiedostot ladataan muutamassa minuutissa koosta riippuen datan.

Retrieve Messages On iPhone 8

Vaihe 4: Viestien palauttaminen iPhoneen 8 kautta iCloud backup

Latauksen valmis, esikatsella kaikki tiedot ladataan ja klikkaa "Palauta Device" vaihtoehto tai "Palauta Computer".

How to Retrieve Messages On iPhone 8

Viestisi tiedostot takaisin tai palautetaan riippuen haluamaasi paikkaan. Voit vahvistaa tämän avaamalla kansiokohteeseen iPhonessa tai tietokoneeseen.

Kun tietoja käsitellään tässä artikkelissa, se on toiveeni, että te voitava hakea poistetut viestit iPhoneen 8, iCloud varmuuskopiointitili sekä iTunes varmuuskopiokansio. Kanssa dr.fone, olet taattu saumattomasti palauttaa viestejä iPhonessa 8 murehtimatta puhelimesi vahingoittumisen tai menettää ylimääräistä tietoa, koska se on muiden tietojen toipumassa ohjelmia. Riippumatta siitä, poistanut viestejä tahallaan tai ei, kolmella tavalla, miten hakea poistetut viestit iPhoneen 8 varmasti suurta apua sinulle.

He lataamista

dr.fone toolkit - iOS Data Recovery

dr.fone toolkit - iOS Data Recovery

Palauttaa kadonneet tai poistetut yhteystiedot, viestit, valokuvat, muistiinpanot jne iPhone, iPad ja iPod touch.

dr.fone toolkit - iOS Data Backup & Restore

dr.fone toolkit - iOS tietojen varmuuskopiointi ja palautus

Varmuuskopiointi ja palautus mitään kohtaa / laitteeseen, ja viedä mitä haluat tietokoneen.

Tuotteisiin liittyviä kysymyksiä? Puhua suoraan tukitiimillemme >>

hot Artikkelit
Home> Toimintaohjeet > iPhone 8 > 3 tapoja Palauta poistetut viestit iPhoneen 8

kaikki aiheet

Ylin