drfone app drfone app ios

3 manieren om verwijderde berichten op iPhone 8 te herstellen

Selena Lee

28 april 2022 • Gearchiveerd bij: Tips voor verschillende iOS-versies en modellen • Bewezen oplossingen

"Hallo jongens, ik zit in een zeer lastige situatie en ik weet niet hoe ik eruit moet komen. Ik heb onlangs mijn berichten verwijderd zonder het te weten. Op dit moment heb ik een aantal van de berichten die mijn baas heeft gestuurd niet aan mij over de inrichting van ons nieuwe kantoor. Verder had ik een aantal zeer speciale berichten die ik had ontvangen van mijn vriendin, en ik had ze bewaard voor geheugendoeleinden. Ik ben zo gestrest en verward. Kan iemand me alsjeblieft helpen? weet iemand hoe je verwijderde berichten van iPhone 8 kunt herstellen? Of is er een manier om verwijderde berichten op iPhone 8 te herstellen?"

Ik heb de kans gehad om een ​​groot aantal mensen tegen te komen die hetzelfde probleem doormaken. U hoeft zich echter geen zorgen meer te maken, want u bent hier aan het juiste adres waar u de beste informatie krijgt over het herstellen van verwijderde berichten op iPhone 8. Ik ga u laten zien hoe u verwijderde berichten op iPhone 8 kunt herstellen met behulp van Dr.Fone - Gegevensherstel (iOS) . In tegenstelling tot andere programma's, is Dr.Fone niet schadelijk voor uw iPhone, en het slaat uw informatie ook niet op zonder uw toestemming op welke manier dan ook.

Dr.Fone da Wondershare

Dr.Fone - Gegevensherstel (iOS)

's Werelds eerste iPhone- en iPad-software voor gegevensherstel:

  • Hoogste herstelpercentage in de branche.
  • Gratis om uw herstelde gegevens van uw iPhone 8 te bekijken.
  • Extraheer en bekijk gratis alle inhoud in iCloud/iTunes-back-upbestanden.
  • Scan iOS-apparaten om oproepen, foto's, video, contacten, berichten, notities, enz.
  • Selectief herstellen of exporteren wat u wilt van iCloud/iTunes-back-up naar ons apparaat of onze computer.
  • Compatibel met de nieuwste iPhone-modellen, inclusief iPhone X/8.
  • Al meer dan 15 jaar miljoenen trouwe klanten.
Beschikbaar op: Windows Mac
3981454 mensen hebben het gedownload

Deel 1: Hoe verwijderde berichten op iPhone 8 te herstellen

Als u uw berichten per ongeluk verwijdert, of als u bent vergeten op tijd een back-up uit te voeren, en nu u enkele van uw berichten mist, is de volgende vereenvoudigde methode voor het herstellen van berichten van iPhone 8 met behulp van het Dr.Fone iPhone Data Recovery-programma .

Stap 1: Bereid je voor op iPhone 8 Berichtherstel

Om verwijderde berichten op iPhone 8 te herstellen, moet u eerst het programma downloaden en installeren op uw pc. Zodra u dit hebt gedaan, start u het programma op uw pc en ziet u de onderstaande interface.

How to Recover Deleted Messages On iPhone 8

Stap 2: Verbind uw iPhone 8 met uw pc

Sluit uw iPhone 8 aan op uw pc met behulp van de USB-kabel die bij de iPhone is geleverd. Geef het programma en de pc enkele minuten voordat uw iDevice kan worden gedetecteerd. Zodra Dr.Fone uw iPhone en de opslag ervan heeft geïdentificeerd, klikt u op de optie "Herstellen" en een lijst met al uw gegevens wordt weergegeven zoals hieronder weergegeven.

Recover Deleted Messages On iPhone 8

Stap 3: Scan apparaat verwijderde berichten van iPhone 8

Omdat we geïnteresseerd zijn in het herstellen van onze berichten, gaan we het vakje naast de optie "Berichten en bijlagen" aanvinken en klikken op de optie "Scan starten". Het programma begint automatisch uw iPhone 8 te scannen op alle verwijderde of ontbrekende berichten. Terwijl uw iPhone is gescand, kunt u de voortgang van het scannen zien, evenals de lijst met ontvangen berichten, zoals hieronder weergegeven.

start to Recover Deleted Messages On iPhone 8

TIP: Houd er rekening mee dat de bovenstaande schermafbeelding een schermafbeelding is voor het herstellen van afbeeldingen. U zou een soortgelijke afbeelding moeten kunnen zien, maar dan met uw berichten.

Stap 4: Bekijk en herstel verwijderde berichten op uw iPhone 8

Als je er zeker van bent dat je de juiste informatie bij je hebt, klik je op de optie "Herstellen naar apparaat" onderaan je scherm. Als u uw berichten op uw pc wilt herstellen, klikt u op de optie "Herstellen naar computer". Het herstelproces duurt enkele minuten, afhankelijk van de grootte van de geselecteerde bestanden. Nadat het herstelproces is voltooid, bevestigt u of uw berichten zijn hersteld naar het gekozen apparaat. Zo eenvoudig is het om verwijderde berichten van iPhone 8 op te halen.

How to Recover Messages On iPhone 8

Deel 2: Hoe verwijderde berichten van iPhone 8 te herstellen via iTunes-back-up

Als je een iTunes-back-up had en om verschillende redenen geen toegang hebt, kun je Dr.Fone gebruiken om berichten van iPhone 8 te herstellen. Bij deze methode moet je echter iTunes gebruiken. Dit is hoe het wordt gedaan.

Stap 1: Selecteer de optie Herstellen van iTunes

Aangezien we ons programma hebben geïnstalleerd en klaar voor gebruik, is onze eerste stap het kiezen van de optie "Herstellen van iTunes-back-up" op onze interface. U moet eerst op de optie "Herstellen" klikken en de optie "iTunes" selecteren. Op het moment dat je de iTunes-optie hebt geopend, zie je de naam en het model van je apparaat. Selecteer het door erop te klikken en klik ten slotte op de optie Scan starten, zoals hieronder weergegeven.

How to Recover iphone 8 Messages

Stap 2: Herstel berichten van iPhone 8 via iTunes Backup

Het programma scant uw iTunes-account en geeft een lijst van alle aanwezige gegevens voor herstel. Omdat we geïnteresseerd zijn in de berichten, selecteren we het pictogram "berichten" aan onze linkerkant, zoals hieronder weergegeven.

Recover Messages On iPhone 8

Stap 3: Herstel berichten naar je iPhone 8

Onze volgende stap zal zijn om onze berichten te herstellen naar hun vorige positie. Om dit te doen, gaan we op de optie "Herstellen naar apparaat" klikken. Als u uw berichten op uw pc wilt herstellen, klikt u op de optie "Herstellen naar computer". Geef Dr.Fone een paar minuten de tijd om uw gegevens te herstellen. Alle informatie in uw iTunes-back-up wordt opgeslagen op uw pc of iPhone 8, afhankelijk van de geselecteerde bestandsopslag. Daar heb je het. Zo eenvoudig is het om berichten op iPhone 8 op te halen.

Deel 3: Hoe verwijderde berichten van iPhone 8 te herstellen via iCloud Backup

Stap 1: Selecteer iCloud-back-up

Om uw berichten van iCloud te herstellen, klikt u op de optie "Herstellen" op uw interface en selecteert u "iCloud-back-up". Standaard moet u uw iCloud-inloggegevens invoeren, zoals hieronder weergegeven.

How to Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Stap 2: Kies Back-upmap

Nadat u bent ingelogd, kiest u de iCloud-back-upmap waarvan u de gegevens wilt herstellen en klikt u op het pictogram "Download" aan uw rechterkant. Er verschijnt een lijst met de bestanden die in de map aanwezig zijn.

Retrieve Deleted Messages On iPhone 8

Stap 3: Kies bestanden om te herstellen

Kies de bestanden die u wilt downloaden en klik op de optie "Volgende". De geselecteerde bestanden worden binnen enkele minuten gedownload, afhankelijk van de grootte van de gegevens.

Retrieve Messages On iPhone 8

Stap 4: Herstel berichten op iPhone 8 via iCloud-back-up

Nadat de download is voltooid, bekijkt u een voorbeeld van alle gedownloade informatie en klikt u op de optie "Herstellen naar apparaat" of "Herstellen naar computer".

How to Retrieve Messages On iPhone 8

Uw berichtbestanden worden hersteld of hersteld, afhankelijk van de locatie van uw voorkeur. U kunt dit bevestigen door de mapbestemming op uw iPhone of uw computer te openen.

Met de informatie die in dit artikel wordt behandeld, hoop ik dat u in staat zult zijn om verwijderde berichten van iPhone 8, uw iCloud-back-upaccount en uw iTunes-back-upmap op te halen. Met Dr.Fone kunt u gegarandeerd naadloos berichten van iPhone 8 herstellen zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het beschadigen van uw telefoon of het verliezen van extra informatie zoals bij andere programma's voor het herstellen van gegevens. Ongeacht of je je berichten opzettelijk hebt verwijderd of niet, de drie methoden voor het ophalen van verwijderde berichten van iPhone 8 zullen je zeker van grote hulp zijn.

Selena Lee

hoofdredacteur

Home> How-to > Tips voor verschillende iOS-versies en modellen > 3 manieren om verwijderde berichten op iPhone 8 te herstellen